Detailní vyhledávání
CARP EXPERT MONTÁŽ NA LOV TOLSTOLOBIKA SILVER READY
88.00 Kč

Články 32 Výsledek hledání
Jaro, jak si co nejefektivněji zachytat
Zobrazí se: 2021. February 24. | Zdroj: Lenghart Jan | Články

Jaro se blíží, ledy pomalu tají. Přiblížíme si několik zajímavých a užitečných rad a zásad, jak docílit častých záběrů a zajímavých úlovků. Situace na jaře Po zimním období rybí aktivita není ještě tak velká, teplota vody se pohybuje kolem 4ºC. V březnu, hlavně po roztání ledu, bývá rybaření na mimopstruhových vodách však často již úspěšné. Při vyšší přikalené vodě se ryby zdržují v klidnějších ...

Montáž s trubičkou proti zamotání!
Zobrazí se: 2017. August 08. | Zdroj: Halmos Mihály | Články

Montáž s trubičkou proti zamotání! V předcházejících částích jsme se seznámili s oblíbenými a úspěšnými variantami montáží stavěných na olověnce, přibližně si teda i základy montáží sestavených na trubičce proti zauzlení. Náš systém spočívá z různě dlouhých trubiček, nebo vnitřním vedením šňůry – inline systém na olovo, můžeme navázat na olověnku, nebo třeba přímo na ...

Montáž se závěsem olova
Zobrazí se: 2017. March 30. | Zdroj: Halmos Mihály | Články

Montáž se závěsem olova V předcházejícím článku jsme představili na olověnce stavěný jeden z nejoblíbenějších návazců s olověným klipem. V dnešním příspěvku zůstaneme při olověném základu, s pomocí šňůry s olověným jádrem uděláme takovou montáž, v které se spojuje praktičnost, úspěšnost a ohleduplnost vůči rybám. ...

Všemocná montáž – helikoptérový návazec

Všemocná montáž – helikoptérový návazec V našem kaprařském seriálu jsme se dostali k představení helikoptérového návazce, který se těší ohromné popularitě. Jeho oblíbenost má opodstatnění, protože za ty desetiletí, kdy byl v anglických odborných časopisech představený, se nenarodila taková metoda, nebo řešení, s kterým by bylo možné dosáhnout delší vzdálenosti při ...

Podzimní prázdniny s Motabou
Zobrazí se: 2022. October 30. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Na poslední říjnový týden vycházely podzimní prázdniny mého syna Daniela a právě pro to jsme se rozhodli, že spolu strávíme pár dní na našem oblíbeném jezeře. Vyrazili jsme v úterý po oběde, hned jak to bylo možné. Po příjezdu na jezero jsme si vybrali již známé místo na poloostrově, odkud se nám otevíraly velmi zajímavé možnosti pro zavažení.     Místa máme již z minulosti uloženy v sonaru a proto jsme se rozhodli zkusit ...

Závod dvojíc v Polsku
Zobrazí se: 2021. November 19. | Zdroj: Lumír Bindač | Zprávy od vody

Má druhá zkušenost ze závodů v zahraničí mě zavedla, po týdnu, do Polska, na jezero Kruki A, u města Osvětim (Oświęcim). Tento závod byl závod dvojic a chytala se kombinace klasický feeder, method feeder a plavaná. Dvojice mohla tyto způsoby lovu kdykoli během závodů různě kombinovat a měnit.             Jako kolegu do týmu jsem přizval Martina Glumbíka, s kterým jsem se už několik závodů dvojic zúčastnil. U naší dvojice bylo ...

Magický podzim v barvách Motaba Carp
Zobrazí se: 2021. November 10. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Svou zatím poslední vycházku jsem podnikl na konci září. Počasí bylo ještě docela letní a teplota vody se pohybovala okolo 20°C. Vyrazil jsem na své oblíbené jezero, spolu se svým synem, na třídenní výpravu. Čekal mě zde kamarád Marek, který vyrazil o den dříve, aby se pokusil  obsadit nějaké zajímavé místo. To se mu podařilo a já se opět dostal na místo do lesa, které se nachází uprostřed jezera. Již dříve mi zde velmi dobře ...

Poslední prázdninová vycházka
Zobrazí se: 2021. August 18. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Minulý týden jsem se rozhodl, že se opět pokusím přelstít nějakého kapra na svém oblíbeném jezeře. Vyrazil jsem ve středu večer, směr jezero, plně vybaven produkty, kterým 100% věřím, a to konkrétně The One a Benzar Mix. Rozhodl jsem se, že zkusím i něco nového, a proto jsem se vybavil i krmením Motaba Carp. Po příjezdu na jezero jsem se nestačil divit, byly obsazena téměř všechna lovná místa. Z toho co zbylo, jsem si vybral místo na kraji ...

Ve světě moderní kaprařiny
Zobrazí se: 2021. August 05. | Zdroj: Martin Balázs | Recenze

Ve světě moderní kaprařiny chce být každý šetrný k přírodě, i proto se zdokonalují různé produkty na trhu. Jeden takový produkt si představíme a to konkrétně ekologické zátěže - olová Go Green od značky Carp Expert, které jsou šetrné k životnímu prostředí.   Tyto zátěže jsou vyrobeny tak, aby neobsahovaly volfram a olovo a aby odpovídaly tomu účelu, na který je potřebujeme. Rozměr a váha těchto zátěži je skoro totožná ze ...

Třikrát jinak
Zobrazí se: 2021. July 28. | Zdroj: Láďa Roupec a Katka Kleinová | Zprávy od vody

Třikrát jinak, ale vždy se podařil úlovek Dostáváme se do poloviny roku a voda se začíná pěkně prohřívat. S Katkou jsme se rozhodli navštívit naše oblíbené místo v den mého svátku. S sebou jsme vzali osmiletého synátora, aby si také vyzkoušel chytit nějaký pěkný úlovek. Počasí má být krásné a také to v daný den tak je. Před odjezdem jsme si připravili boilie The One Red 18 mm, které jsme nasypali do plastové krabičky a zalili dipem The One Red ...

Prodloužený víkend u vody
Zobrazí se: 2021. July 07. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Jako každý rok jsem vyrazil na prodloužený červnový víkend na své oblíbené jezero se svým synem Danielem a manželkou Zuzanou. Bohužel po příjezdu na jezero jsem zjistil, že všechny vytipovaná místa jsou bohužel obsazené, a tudíž jsem byl nucen zvolit místo uprostřed lesa, kde jsem ještě nikdy nelovil. Nechtěl jsem nic nechat náhodě, a proto jsem se na tuto výpravu vybavil produkty The One, Benzar Mix a Carp Expert. Léto již ...

Zakrmovací bombardér z dílny Carp Expert
Zobrazí se: 2021. May 04. | Zdroj: Martin Balázs | Recenze

Každý rybář ma vlastní způsob lovu a proto je pro rybáře důležité, aby měli zakrmené své místo dostatečně a přesně. V tom jim napomáhají kobry, praky, a v neposlední řadě zakrmovací udice nazývané také spodové pruty. V tomto článku si představíme kvalitní zakrmovací udici od značky Carp Expert a to konkrétně Carp Expert SPOD. Prut je vyroben z kvalitního karbonu IM12, který je potažen ještě kevlarovým vláknem, což zaručuje pružnost a ...

První letošní závody na rybníku Talián
Zobrazí se: 2021. April 26. | Zdroj: Lumír Bindač | Články

Už dlouho jsem se těšil na dnešní den. A proč jsem se tak těšil? Protože je sobota a jsou tady první závody jednotlivců, kde se bude počítat váha kapra a amura. Termín závodu byl oproti jiným létům tak pozdě kvůli situaci, která tady panuje a je nepříjemná pro nás všechny. Ale dnes je ten den a já se tak těšil, že jsem nemohl dospat. I když sraz byl před 6 hodinou, já už byl vzhůru o půl 4. Dlouho před závodem jsem uvažoval jakou zvolím ...

Investice do Rod podu se prostě vyplatí!
Zobrazí se: 2021. April 13. | Zdroj: Text: Kubuk Dániel | Recenze

Mnozí se mě ptají, jaké preferuji stojany na pruty. Nuž, škála je široká a výběr o to těžší. Samozřejmě, že při výběru rozhoduje stabilita a i cena jednotlivých stojanů. Proto bych vám rád představil levnější i dražší verze. Věřím, že moje zkušenosti pomůžou rybářům při výběru a dokonce si stojan zakoupí i ti nerozhodní, kteří dodnes neuvažovali o takovéto investici. Když jsem přišel lovit na jezero, svoje pruty jsem umístil do Rod ...

Cejni v zimě
Zobrazí se: 2021. March 25. | Zdroj: Frankó Zoltán | Články

Cejni se dají lovit velmi úspěšně I v zimě. Loví se v menších stojatých vodách, kde mají ryby lehčí přístup k nástraze. Cejni jsou aktivní i během chladného zimního období. V tomto období postačuje k lovu méně návnad a rybářského vybavení jako obvykle. Základem je výběr vhodného místa a jeho co nejpřesnější zakrmení. Pro lov cejnů v chladných vodách používejte vhodné náčiní a vybavení. Základem je vlasec o průměru 0,12 mm, 0,10 ...

Krátká vycházka na kapra
Zobrazí se: 2020. November 05. | Zdroj: Láďa Roupec | Zprávy od vody

Dlouho jsem sliboval svým dětem, že budou součástí mé výpravy za kapry. Svůj slib jsem stihl splnit až počátkem září, kdy jsme si naplánovali chytání od časného rána do večera. Uvařili jsme si malý kbelík kukuřice na zakrmení a připravili vše, co budeme potřebovat. V týdnu předpověď počasí slibovala, že se počasí změní ze slunečného a že se zatáhne a bude lehce pršet, proto bylo nezbytně nutné se na to připravit z hlediska ...

Strategie lovu kaprů na řece
Zobrazí se: 2020. November 02. | Zdroj: Ján Lenghart | Zprávy od vody

Můj lov kaprů se zakládá na jednoduchosti, nedělám žádné složité montáže a pod. Dopředu si ale vše pořádně promyslím: kam, kdy, kolik a na co. Nad strategií přemýšlím i dva dny před výpravou, abych byl pořádně na vše připravený. Prostě nic nenechávám náhodě.  Pojďme se tedy podívat, jak taková má výprava vypadá. Příprava je alfa i omega. Den před výpravou, si zvolím revír, krmení a nástrahy. Běžně volím část Berounky nad ...

Noční rybářské závody v Dobrém Poli
Zobrazí se: 2020. October 15. | Zdroj: Ivan Chrenovský | Zprávy od vody

Zdravím všechny fanoušky ENERGOFISH týmu... V sobotu jsem byl pozvaný na noční rybářské závody v Dobrém Poli, pořádaný místním myslivecko rybářským spolkem, start závodu byl naplánovaný na 16.00h a chytalo se až do 24.00h, bodovanou rybou byla každá chycená ryba nad 25cm - a to byl v celku dost zásadní problém, asi 2dny před závody jsem tam byl trénovat a braly ryby okolo 20cm ve směs karas, byl to dost boj o získání ryby nad 25cm, proto jsem musel ...

Rybářská dovolená s rodinou
Zobrazí se: 2020. September 02. | Zdroj: Lukáš Skala | Články

Po delší době jsem se dostal na mou oblíbenou vodu a místo, kam již nějakou dobu jezdím a jezdím tam rád. Jsou to pro mně takové lázně, klid a pohoda :) Rozhodl jsem se trochu změnit styl lovu. V minulosti se mi více osvědčilo chytat kapry spíše z odhozu, než ze zavážky. Věděl jsem, že první dny nebudou až tak úplně plodné, proto jsem začal krmit peletami od Benzar Mix, které se rychle rozpouštějí, fungují, dělají větší pachovou stopu a ...

STAČÍ VĚŘIT NÁSTRAZE
Zobrazí se: 2019. May 31. | Zdroj: Fanda Heřman | Články

Moje další výprava směřovala na již pro mě známou vodu, kde jsem již měl tu čest chytit krásné ryby. Tato voda je pro mne taková srdcovka a rád se vracím zpět. Kombinace prostředí a krásných ryb je úchvatná, ale musím říct, že tady dokáží ryby pěkně potrápit a nedají ani metr zadarmo.         Po příjezdu k vodě jsem přemýšlel, jakou taktiku zvolit k úspěšnému lovu. Vybalil jsem věci, poté jsem si zmapoval dno ...

24 hodin s THE ONE
Zobrazí se: 2019. May 30. | Zdroj: Fanda Heřman | Recenze

Po delší době jsem se dostal opět, alespoň na chvilku, k vodě. Času nebylo mnoho, jednalo se o kratší vycházku přes noc, a ráno zase honem do práce. Při příjezdu na jezero to nevypadalo moc radostně, protože od rána pršelo a ne a ne přestat. Když jsem se dostal na místo honem jsem postavil přístřešek a začala příprava. Během pár chvil bylo vše připraveno a pruty mohly do vody. Krmení bylo též připraveno, už jen zbývalo skočit do loďky a zavést na ta ...

Zahájení sezóny s The One
Zobrazí se: 2019. April 24. | Zdroj: Fanda Heřman | Články

Pro letošní sezónu jsem si vybral jako nástrahu číslo jedna boilies The One purple, se kterou už jsem měl párkrát zkušenost. Toto boilies mě velice zaujalo a byl jsem zvědavý, co vše dokáže. Proto jsem se s přítelkyní rozhodl vyrazit již v březnu a to na tří denní výpravu. Tím nastala nedočkavost, zima byla poměrně dlouhá a vody v mém okolí byly stále zamrzlé, nezbylo mi nic jiného, než koukat na výbavu ...

Jezero Pölöske
Zobrazí se: 2018. October 09. | Zdroj: Láďa Roupec a Katka Kleinová | Články

V lednu jsem obdržel ke kulatým narozeninám od své přítelkyně Katky krásný dárek, a to týdenní rybaření na maďarském jezeru Pölöske. Jezero se nachází jihozápadně od Balatonu o rozloze 146 ha. Je to bývalé těžiště rašeliny, která se tam těžila v pásech, mezi kterými se ponechala vegetace v původní podobě. Po napuštění jezera se pouze odřezaly větve stromů, které přečnívaly přes hladinu. ...

U vody s The One Red Soluble 18 mm
Zobrazí se: 2018. October 01. | Zdroj: Ladislav „Lála“ Roupec | Recenze

Léto je opravdu velmi teplé a drží svou teplenou intenzitu na maximech. I v tomto teplém počasí může být vycházka k vodě velice zajímavým adrenalinem. Na jednu takovou jednodenní výpravičku jsem se vydal na rybník vzdálený 40 km od mého bydliště. Vše bylo neplánované, a protože volného času není mnoho, musel jsem toho využít. Vyrazil jsem sám, poněvadž přítelkyně musela do práce. Od toho se ...