Prodloužený víkend u vody
Zobrazí se: 2021. July 07. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Jako každý rok jsem vyrazil na prodloužený červnový víkend na své oblíbené jezero se svým synem Danielem a manželkou Zuzanou.

Bohužel po příjezdu na jezero jsem zjistil, že všechny vytipovaná místa jsou bohužel obsazené, a tudíž jsem byl nucen zvolit místo uprostřed lesa, kde jsem ještě nikdy nelovil.

Nechtěl jsem nic nechat náhodě, a proto jsem se na tuto výpravu vybavil produkty The One, Benzar Mix a Carp Expert.

Léto již propuklo naplno, teplota vody se pohybovala okolo 25ti stupňů, proto jsem se opět rozhodl pro masivní krmnou kampaň. Pro tuto potřebu se mi velmi dobře osvědčilo Feed Boilies Benzar Mix v příchuti Krill a Jahoda a také výborné pelety Carp Hunter Feeding Halibut pellet. Vše jsem doplnil boostery z řady Benzar Mix a The One Groundbaits mixer.

Pomocí lodi a echolotu jsem zmapoval terén a místo mě velmi překvapilo. Cca 120m od břehu jsem našel nepatrné lavice z jílovým podložím, které se střídaly v hloubce okolo 4m. Dno bylo čisté a velmi tvrdé, rozhodl jsem se, že jednu montáž umístím na tuto lavici a druhou budu vozit o něco blíž, těsně pod úpatí této lavice.

Montáže jsem vytvářel ze ztužené šňůrky STRIP - IT od The One a bižuterie Extra Carp doplněné o výborné háčky Maruto.

Pod háček jsem volil 2x22mm The One - RED, BLACK a Gold. Toto boilie používám první sezónu a tak jsem si chtěl otestovat jeho sílu. Zvolil jsem variatu soluble.

První záběr na sebe nenechal dlouho čekat a po dechberoucím souboji na lodi jsem zdolal nádherného TWO-TONE kapra na váze 14,5kg.

Počasí se ustálilo a ryba krmení přijímala velmi dobřě, během prvního dne se mi podařilo zdolat 12ks kapra ve váhovém rozmezí 12 - 15kg, stále jsem věřil a doufal, že musí příjít i ryba atakakující hranici 20kg.

Tak se také stalo a já druhý den výpravy ve večerních hodinách dostávám pomalý záběr z místa pod lavicí. Ihned naskakuji do lodi a začíná urputný boj, který cca po dvaceti minutách končí mým vítězstvím. Na břeh přivážím kapra, který by mohl atakovat hranici 20kg. Po pečlivém zvážení se zhodujeme na váze 19,5kg - tělem mi prochází pocit eurforie a štěstí.

Jsem spokojen, boilie The ONE Black bylo tou správnou volbou.

Další den opět probíhá jako ty předchozí, zhruba co hodinu zdolávám kapry okolo 13kg.

Ale nejen já si úžívám pohodu na vlně s The One. Druhý den zdolává i má žena prvního kapra, který atakuje hranici 14kg, jsem na ní pyšný jak se s ním poprala.

Můj syn průběžně prochytává příbřežní partie na splávek a daří se mu lovit okouny, plotice a dokonce se mu podařilo přelstít slunku obecnou.

Čtvrtý den se situace opakuje, The One nám ukazuje svoji sílu a kdybychom nemuseli balit a jet domů, věřím, že bychom i nadále pokračovali ve velmi úspěšné výpravě.

Výpravu hodnotím jako fantastickou, podařilo se nám společně podebrat cca 50ks kapra ve váhovém rozmezí 12 - 19,5kg.

Již teď střádám plány na další výpravu s The One a se svou rodinou.

Za energofish team CZ  Tomáš Bačovský

TIMÁR MIX KRMNÁ SMĚS GOLDEN CARP SERIES 1KG, 3KG
75.31 Kč
BENZAR MIX BOLIESS NA KRMENÍ
803.00 Kč
Podzimní prázdniny s Motabou
Zobrazí se: 2022. October 30. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Na poslední říjnový týden vycházely podzimní prázdniny mého syna Daniela a právě pro to jsme se rozhodli, že spolu strávíme pár dní na našem oblíbeném jezeře. Vyrazili jsme v úterý po oběde, hned jak to bylo možné. Po příjezdu na jezero jsme si vybrali již známé místo na poloostrově, odkud se nám otevíraly velmi zajímavé možnosti pro zavažení.     Místa máme již z minulosti uloženy v sonaru a proto jsme se rozhodli zkusit...

Závod dvojíc v Polsku
Zobrazí se: 2021. November 19. | Zdroj: Lumír Bindač | Zprávy od vody

Má druhá zkušenost ze závodů v zahraničí mě zavedla, po týdnu, do Polska, na jezero Kruki A, u města Osvětim (Oświęcim). Tento závod byl závod dvojic a chytala se kombinace klasický feeder, method feeder a plavaná. Dvojice mohla tyto způsoby lovu kdykoli během závodů různě kombinovat a měnit.             Jako kolegu do týmu jsem přizval Martina Glumbíka, s kterým jsem se už několik závodů dvojic zúčastnil. U naší dvojice bylo...

Magický podzim v barvách Motaba Carp
Zobrazí se: 2021. November 10. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Svou zatím poslední vycházku jsem podnikl na konci září. Počasí bylo ještě docela letní a teplota vody se pohybovala okolo 20°C. Vyrazil jsem na své oblíbené jezero, spolu se svým synem, na třídenní výpravu. Čekal mě zde kamarád Marek, který vyrazil o den dříve, aby se pokusil  obsadit nějaké zajímavé místo. To se mu podařilo a já se opět dostal na místo do lesa, které se nachází uprostřed jezera. Již dříve mi zde velmi dobře...

Poslední prázdninová vycházka
Zobrazí se: 2021. August 18. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Minulý týden jsem se rozhodl, že se opět pokusím přelstít nějakého kapra na svém oblíbeném jezeře. Vyrazil jsem ve středu večer, směr jezero, plně vybaven produkty, kterým 100% věřím, a to konkrétně The One a Benzar Mix. Rozhodl jsem se, že zkusím i něco nového, a proto jsem se vybavil i krmením Motaba Carp. Po příjezdu na jezero jsem se nestačil divit, byly obsazena téměř všechna lovná místa. Z toho co zbylo, jsem si vybral místo na kraji...

Třikrát jinak
Zobrazí se: 2021. July 28. | Zdroj: Láďa Roupec a Katka Kleinová | Zprávy od vody

Třikrát jinak, ale vždy se podařil úlovek Dostáváme se do poloviny roku a voda se začíná pěkně prohřívat. S Katkou jsme se rozhodli navštívit naše oblíbené místo v den mého svátku. S sebou jsme vzali osmiletého synátora, aby si také vyzkoušel chytit nějaký pěkný úlovek. Počasí má být krásné a také to v daný den tak je. Před odjezdem jsme si připravili boilie The One Red 18 mm, které jsme nasypali do plastové krabičky a zalili dipem The One Red...

Jízda na
Zobrazí se: 2021. May 18. | Zdroj: Tomáš Bačovský a Josef Ošlejšek | Zprávy od vody

Na svou třetí výpravu jsem opět vyrazil na své oblíbené jezero spolu se svým synem a parťákem Pepou. Na tuto výpravu jsme se vybavili produkty Benzar a The One Red. V posledních dnech se počasí umoudřilo a voda na jezeře již dosahuje 12°C, proto jsme se rozhodli pro masivní krmnou  kampaň. Jasnou volbou se pro tento účel stalo boilie Benzar Mix feed na krmení v průměru 20mm v příchutí Krill a Ryba - česnek. Jako nástrahu jsme...