Detailní vyhledávání

Články 0 Výsledek hledání
Podzimní prázdniny s Motabou
Zobrazí se: 2022. October 30. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Na poslední říjnový týden vycházely podzimní prázdniny mého syna Daniela a právě pro to jsme se rozhodli, že spolu strávíme pár dní na našem oblíbeném jezeře. Vyrazili jsme v úterý po oběde, hned jak to bylo možné. Po příjezdu na jezero jsme si vybrali již známé místo na poloostrově, odkud se nám otevíraly velmi zajímavé možnosti pro zavažení.     Místa máme již z minulosti uloženy v sonaru a proto jsme se rozhodli zkusit ...

Magický podzim v barvách Motaba Carp
Zobrazí se: 2021. November 10. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Svou zatím poslední vycházku jsem podnikl na konci září. Počasí bylo ještě docela letní a teplota vody se pohybovala okolo 20°C. Vyrazil jsem na své oblíbené jezero, spolu se svým synem, na třídenní výpravu. Čekal mě zde kamarád Marek, který vyrazil o den dříve, aby se pokusil  obsadit nějaké zajímavé místo. To se mu podařilo a já se opět dostal na místo do lesa, které se nachází uprostřed jezera. Již dříve mi zde velmi dobře ...

Vycházka k vodě s pruty Benzar Mix Allround a Carp Expert Method Feeder
Zobrazí se: 2021. September 12. | Zdroj: Lumír Bindač | Recenze

Vycházka k vodě s pruty Benzar Mix Allround a Carp Expert Method Feeder     Z mé sbírky prutů jsem si oblíbil dva pruty a to Benzar Mix Allround 330cm a Carp Expert Method Feeder 360cm, které mě zatím nenechali na holičkách. Jedná se o kvalitní udice za velmi rozumnou cenu.   Dovolím si je trochu představit :       O prutu Benzar Mix Allround jsem již dříve psal recenzi. Tak jen málo pro připomenutí.   Je to ...

Poslední prázdninová vycházka
Zobrazí se: 2021. August 18. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Minulý týden jsem se rozhodl, že se opět pokusím přelstít nějakého kapra na svém oblíbeném jezeře. Vyrazil jsem ve středu večer, směr jezero, plně vybaven produkty, kterým 100% věřím, a to konkrétně The One a Benzar Mix. Rozhodl jsem se, že zkusím i něco nového, a proto jsem se vybavil i krmením Motaba Carp. Po příjezdu na jezero jsem se nestačil divit, byly obsazena téměř všechna lovná místa. Z toho co zbylo, jsem si vybral místo na kraji ...

Třikrát jinak
Zobrazí se: 2021. July 28. | Zdroj: Láďa Roupec a Katka Kleinová | Zprávy od vody

Třikrát jinak, ale vždy se podařil úlovek Dostáváme se do poloviny roku a voda se začíná pěkně prohřívat. S Katkou jsme se rozhodli navštívit naše oblíbené místo v den mého svátku. S sebou jsme vzali osmiletého synátora, aby si také vyzkoušel chytit nějaký pěkný úlovek. Počasí má být krásné a také to v daný den tak je. Před odjezdem jsme si připravili boilie The One Red 18 mm, které jsme nasypali do plastové krabičky a zalili dipem The One Red ...

Prodloužený víkend u vody
Zobrazí se: 2021. July 07. | Zdroj: Tomáš Bačovský | Zprávy od vody

Jako každý rok jsem vyrazil na prodloužený červnový víkend na své oblíbené jezero se svým synem Danielem a manželkou Zuzanou. Bohužel po příjezdu na jezero jsem zjistil, že všechny vytipovaná místa jsou bohužel obsazené, a tudíž jsem byl nucen zvolit místo uprostřed lesa, kde jsem ještě nikdy nelovil. Nechtěl jsem nic nechat náhodě, a proto jsem se na tuto výpravu vybavil produkty The One, Benzar Mix a Carp Expert. Léto již ...

Jízda na "červenou" s The One
Zobrazí se: 2021. May 18. | Zdroj: Tomáš Bačovský a Josef Ošlejšek | Zprávy od vody

Na svou třetí výpravu jsem opět vyrazil na své oblíbené jezero spolu se svým synem a parťákem Pepou. Na tuto výpravu jsme se vybavili produkty Benzar a The One Red. V posledních dnech se počasí umoudřilo a voda na jezeře již dosahuje 12°C, proto jsme se rozhodli pro masivní krmnou  kampaň. Jasnou volbou se pro tento účel stalo boilie Benzar Mix feed na krmení v průměru 20mm v příchutí Krill a Ryba - česnek. Jako nástrahu jsme ...

Waftermánie
Zobrazí se: 2021. May 17. | Zdroj: Szabó Bence | Recenze

V současnosti je jedním z nejčastěji zmiňovaných výrazů právě "wafter". Široká nabídka v časopisech i online obchodech je považují s určitostí za nejvýznamnější kategorií nástrah. Za jejich úspěchem stojí mnoho malých, ale důležitějších faktorů, i když se jejich fungování bez háčku příliš neliší od klasických plovoucích nástrah, protože ty zůstávají i na vodní hladině. Nebo ne? Co dělá z waftera waftera? Myslím, že je správný čas se ...

Investice do Rod podu se prostě vyplatí!
Zobrazí se: 2021. April 13. | Zdroj: Text: Kubuk Dániel | Recenze

Mnozí se mě ptají, jaké preferuji stojany na pruty. Nuž, škála je široká a výběr o to těžší. Samozřejmě, že při výběru rozhoduje stabilita a i cena jednotlivých stojanů. Proto bych vám rád představil levnější i dražší verze. Věřím, že moje zkušenosti pomůžou rybářům při výběru a dokonce si stojan zakoupí i ti nerozhodní, kteří dodnes neuvažovali o takovéto investici. Když jsem přišel lovit na jezero, svoje pruty jsem umístil do Rod ...

Březnové chytání na rybníků Talián
Zobrazí se: 2021. March 19. | Zdroj: Lumír Bindač | Zprávy od vody

V neděli 14.3.2021 jsem vyrazil na revír rybník Talián, který se nachází v Ostravě Svinově, tím pádem jsem neporušil nařízení, které přináší tato těžká doba nejen pro nás rybáře, ale pro všechny lidí v našem státě i jinde ve světě. Proč jsem si vybral zrovna rybník Talián? 1. je to můj oblíbený rybník s krásnou osádkou ryb, hlavně kaprů 2. na tomto revíru se pořádají rybářské závody, kterých se rád a často ...

Jaro, jak si co nejefektivněji zachytat
Zobrazí se: 2021. February 24. | Zdroj: Lenghart Jan | Články

Jaro se blíží, ledy pomalu tají. Přiblížíme si několik zajímavých a užitečných rad a zásad, jak docílit častých záběrů a zajímavých úlovků. Situace na jaře Po zimním období rybí aktivita není ještě tak velká, teplota vody se pohybuje kolem 4ºC. V březnu, hlavně po roztání ledu, bývá rybaření na mimopstruhových vodách však často již úspěšné. Při vyšší přikalené vodě se ryby zdržují v klidnějších ...

Krátká vycházka na kapra
Zobrazí se: 2020. November 05. | Zdroj: Láďa Roupec | Zprávy od vody

Dlouho jsem sliboval svým dětem, že budou součástí mé výpravy za kapry. Svůj slib jsem stihl splnit až počátkem září, kdy jsme si naplánovali chytání od časného rána do večera. Uvařili jsme si malý kbelík kukuřice na zakrmení a připravili vše, co budeme potřebovat. V týdnu předpověď počasí slibovala, že se počasí změní ze slunečného a že se zatáhne a bude lehce pršet, proto bylo nezbytně nutné se na to připravit z hlediska ...

STAČÍ VĚŘIT NÁSTRAZE
Zobrazí se: 2019. May 31. | Zdroj: Fanda Heřman | Články

Moje další výprava směřovala na již pro mě známou vodu, kde jsem již měl tu čest chytit krásné ryby. Tato voda je pro mne taková srdcovka a rád se vracím zpět. Kombinace prostředí a krásných ryb je úchvatná, ale musím říct, že tady dokáží ryby pěkně potrápit a nedají ani metr zadarmo.         Po příjezdu k vodě jsem přemýšlel, jakou taktiku zvolit k úspěšnému lovu. Vybalil jsem věci, poté jsem si zmapoval dno ...

24 hodin s THE ONE
Zobrazí se: 2019. May 30. | Zdroj: Fanda Heřman | Recenze

Po delší době jsem se dostal opět, alespoň na chvilku, k vodě. Času nebylo mnoho, jednalo se o kratší vycházku přes noc, a ráno zase honem do práce. Při příjezdu na jezero to nevypadalo moc radostně, protože od rána pršelo a ne a ne přestat. Když jsem se dostal na místo honem jsem postavil přístřešek a začala příprava. Během pár chvil bylo vše připraveno a pruty mohly do vody. Krmení bylo též připraveno, už jen zbývalo skočit do loďky a zavést na ta ...

The One, big way for a big one
Zobrazí se: 2019. May 27. | Zdroj: Lukáš Skala | Články

Chtěl bych Vám povyprávět svůj příběh o honbě za velkými rybami a společností, kterou reprezentuji. Příběh začíná už od mých mladých let, kdy jsem začínal rybařit už jako malý kluk. Dost živě si vzpomínám na jeden můj nezapomenutelný úlovek. Dost jsme s rodinou jezdili pod stan k různým rybníkům. Většinou se na těchto rybníkách dalo lovit na soukromé povolenky. Na jednom konkrétním se mi dost často stávalo, že mi zabrala ryba, jela ...

Zahájení sezóny s The One
Zobrazí se: 2019. April 24. | Zdroj: Fanda Heřman | Články

Pro letošní sezónu jsem si vybral jako nástrahu číslo jedna boilies The One purple, se kterou už jsem měl párkrát zkušenost. Toto boilies mě velice zaujalo a byl jsem zvědavý, co vše dokáže. Proto jsem se s přítelkyní rozhodl vyrazit již v březnu a to na tří denní výpravu. Tím nastala nedočkavost, zima byla poměrně dlouhá a vody v mém okolí byly stále zamrzlé, nezbylo mi nic jiného, než koukat na výbavu ...

Všemocná montáž – helikoptérový návazec
Zobrazí se: 2017. March 30. | Zdroj: Halmos Mihály | Články

Všemocná montáž – helikoptérový návazec V našem kaprařském seriálu jsme se dostali k představení helikoptérového návazce, který se těší ohromné popularitě. Jeho oblíbenost má opodstatnění, protože za ty desetiletí, kdy byl v anglických odborných časopisech představený, se nenarodila taková metoda, nebo řešení, s kterým by bylo možné dosáhnout delší vzdálenosti při ...